پاسخ بازی بیتوته جواب مراحل بازی بیتوته جواب بازی کلمات بیتوته جواب های بازی بیتوته جواب تمام مراحل بازی بیتوته جواب همه مراحل بازی بیتوته جواب کامل بازی بیتوته جواب کامل مراحل بازی بیتوته

سازنده : مونو دیزاین

آموزش کسب درآمد از اینستاگرامپوش نامه

واننی منصوریاناین نقد و بررسی توسط واننی منصوریان در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ و بر روی نسخه ۱,۴ برنامه انجام شده است.

بازی های سبک کلمات و دانستی ها طرفداران زیادی دارند. این نوع بازی ها علاوه بر اینکه اطلاعات عمومی شما را مورد سنجش قرار میدهند، گزینه خوبی برای پر کردن اوقات فراغت نیز به شما میروند.


در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی یک بازی اندرویدی به نام "بیتوته" بپردازیم که گزینه خوبی برای علاقه مندان این سبک از بازی هاست.


 


با اماکن دیدنی ایران آشنایی؟


یکی از جنبه های مثبت این بازی، محتوای آموزشی آن است. به این ترتیب که در هر مرحله، یکی از اماکن تاریخی و دیدنی ایران به شما نمایش داده میشود و با لمس تصویر، میتوانید اطلاعاتی درباره آن مکان بدست آورید.


با زدن دکمه پلی در وسط صفحه بازی شروع میشود، هر مرحله شامل زیرمرحله هایی است و با تکمیل هر مرحله، تصویر مکان دیدنی دیگری به شما نمایش داده میشود و وارد چالش های جدیدی خواهید شد.


بازی شامل بیش از 300 مرحله جذاب و چالش برانگیز است و با پیشروی در مراحل بازی، تعداد کلماتی که باید حدس بزنید افزایش پیدا میکنند.


 




 


با آموزش های اولیه، نحوه انجام بازی را یاد بگیر


به محض اولین ورود، کاربر با روال بازی آشنا میشود. معرفی آیتم های کمکی، نحوه بدست آوردن سکه رایگان و معرفی بخش های مختلف رابط کاربری از جمله مواردی است که در این قسمت به آنها پرداخته شده است.


 


اگر حدس کلمات برایت دشوار شده، از کمک های بازی استفاده کن


آیتم های کمکی متعددی در اختیارتان قرار گرفته که در حدس کلمات به شما کمک میکنند. با لمس دکمه علامت سوال، آیتم های کمکی به شما نمایش داده میشود. اولین آیتم کمکی حروف هر کلمه را به ترتیب برای شما روشن میکند. از آیتم کمکی دوم برای نمایش تعداد دفعات استفاده شده از هریک از حروف میتوانید استفاده کنید.


در صورتی که در بین حروف کلمه ای پیدا کردید که جزو کلمات اضافه و کلمات بازی نبود، میتوانید از پیشنهاد کلمه استفاده کرده و کلمه را برای توسعه دهندگان بازی ارسال کنید. با این کار 10 سکه به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.


 


یکی از قابلیت های بسیار کاربردی بازی که در بخش تنظیمات قرار دارد امکان قفل کلیدهای راهنمای بازی است. به این ترتیب تنها با وارد کردن رمز میتوانید از کمک های بازی استفاده کنید!


 




 


توجه داشته باشید که در ازای استفاده از آیتم های کمکی، سکه های شما کم میشود، بنابراین تنها در صورتی که واقعا کلمات را پیدا نمیکنید، از این آیتم ها کمک بگیرید.


 


جابجا کردن چیدمان حروف نیز یکی از آیتم های کمکی است که بدون کم کردن سکه از شما، موجب میشود تا راحت تر بتوانید کلمات را بیابید.


در صورت تمایل میتوانید از گزینه "از دوستت بپرس" استفاده کنید. با لمس این دکمه میتوانید تصویری از صفحه بازی را از طریق پیام رسان های نصب شده روی گوشی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.


 




 


از بیتوته سکه رایگان بگیر


با لمس دکمه "سکه رایگان" میتوانید از بازی سکه رایگان بگیرید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که برای نمونه میتوان به مشاهده تبلیغ، دعوت از دوستان، حمایت از برنامه و ... اشاره کرد.


در برخی از مراحل بازی نیز گزینه هایی برای مشاهده تبلیغات و تبلیغات ویدیویی نمایش داده میشود و در ازای این کار سکه دریافت خواهید کرد.


 


گردونه شانس گزینه دیگری برای دریافت سکه رایگان است و برای استفاده از آن باید گوشی تان به اینترنت متصل باشد. به این ترتیب میتوانید شانس خود را امتحان کنید و هر روز تعداد سکه رایگان بگیرید.


 


با پیدا کردن کلمات اضافه، سکه دریافت کن


ممکن است برخی از کلمات جزو کلمات آن مرحله از بازی نباشند، در صورت پیدا کردن این کلمات، از بازی سکه اضافه میگیرید. پس دقت تان را بالا ببرید و تنها به کلمات آن مرحله از بازی اکتفا نکنید.


 


ماموریت های خود را انجام دادی؟


با لمس دکمه "ماموریت ها" در بالای صفحه میزان تکمیل هریک از ماموریت های بازی مانند پیدا کردن کلمات اضافه، حل مراحل، جمع آوری سکه و ... به شما نمایش داده میشود.


 




 


در چالش های روزانه بیتوته شرکت کن


با لمس دکمه "چالش روزانه" که بعد از مرحله 20 بازی برایتان فعال میشود، میتوانید روزی یک بار در چالش های بازی بیتوته شرکت کنید.


 


از فروشگاه بازی سکه بخر


با مراجعه به فروشگاه، میتوانید بسته سکه موردنظر خود را خریداری کنید. در صورتی که مایل به صرف هزینه نیستید، میتوانید تبلیغ ببینید و سکه رایگان بگیرید.


البته بهتر بود در تعداد تبلیغات قابل نمایش به صورت روزانه نیز محدودیتی وجود داشته باشد.


 




 


بازی را شخصی سازی کن


با مراجعه به بخش تنظیمات، میتوانید تنظیماتی از قبیل موسیقی، صدا و صدای صفحه کلید را فعال یا غیرفعال کنید.


 


ویدیوشات کوتاهی از بازی بیتوته


 



بازیبازی حدس کلمهکلمات و دانستنی هابازی های اندرویددانلود از کافه بازارنقد و بررسینقد و بررسی بازیبازی بیتوتهبازی اندرویدی بیتوته

نقاط قوت و ضعف

گرافیک زیبا

رابط کاربری مناسب

فونت های خوانا

هماهنگی در طراحی بخش های مختلف

آموزش های اولیه بازی

سکه رایگان اولیه

امکان دریافت سکه رایگان از بازی

امکان قفل کلیدهای راهنما


متاسفانه هنوز جواب های این بازی رو گیر نیاوردم دوستانی که این بازی را انجام داده اند در قسمت نظرات جواب ها رو قرار بدهند تا با نام خودشان در وبلاگ قرار دهم.
با تشکر